fbpx
Skip to main content

"Πρέσινγκ" από το call center της εφορίας

Σε… οργασμό εργασίας βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

Το κέντρο που λειτουργεί τα τελευταία τρία χρόνια έχει ανεβάσει στροφές μαζί με τον υπόλοιπο φοροεισπρακτικό μηχανισμό στο πλαίσιο των προσπαθειών της ΓΓΔΕ να φέρει ζεστό χρήμα στα κρατικά ταμεία. Έτσι ενώ οι πολίτες έρχονται αντιμέτωποι με τους νέους φόρους, πιέζονται και επισήμως με την πρακτική των τηλεφωνικών για την διευθέτηση και παλαιότερων φορολογικών υποχρεώσεων που έχουν μείνει ανεκπλήρωτες.

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι εγκατεστημένο στην Καλλιθέα, στο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και οι εργαζόμενοι σε αυτό πληροφορούνται μέσω του taxisnet τυχόν οφειλές ή υποχρεώσεις του φορολογούμενου που δεν εκπληρώνονται.

Στη συνέχεια προχωρούν σε τηλεφωνική κλήση προς τον φορολογούμενος προκειμένου να του υπενθυμίσουν την οφειλή του και τη δυνατότητα να τη ρυθμίσει πριν ξεκινήσουν οι διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης, όπως είναι οι κατασχέσεις. Επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο "υπενθυμίζει" σε επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες ότι δεν υπέβαλαν κάποια φορολογική δήλωση, όπως είναι η περιοδική δήλωση για την απόδοση του ΦΠΑ.

Η ενεργοποίηση και του call center σε συνδυασμό με την μαζική αποστολή ηλεκτρονικών ειδοποιητηρίων σε όσους έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές δείχνουν ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι ιδιαίτερα "θερμοί" για τους φορολογούμενους.

Πηγή: capital.gr

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.