fbpx
Skip to main content

Λογιστικός Σύλλογος Αθηνών - LSA.gr

ΕΓΔΙΧ - νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης συμβούλων για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών

ΕΓΔΙΧ - νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης συμβούλων για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών

 Σας ενημερώνουμε ότι από 1.1.2023 αλλάζει το τηλέφωνο επικοινωνίας για συμβούλους (λογιστές, οικονομολόγους, δικηγόρους, συμβούλους επιχειρήσεων κ.λπ.), φυσικά πρόσωπα και εκπροσώπους επιχειρήσεων που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών.

Μπορείτε να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε με τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνικά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myEGDIX.live.gov.gr, ή τηλεφωνήστε στο 213.212.5730 για να σας κλείσουν το ραντεβού σας κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες 09:00 – 17:00.

Δείτε το Δελτίο Τύπου: https://bit.ly/3Qaf0dl

 


 
Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ) με βιντεοκλήση ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση έχουν πλέον οι πολίτες, καθώς τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών ανακοινώνουν την έναρξη λειτουργίας του myEGDIX.live. Έτσι, τόσο οι ίδιοι οι οφειλέτες (φυσικά πρόσωπα και εκπρόσωποι νομικών προσώπων) όσο και οι εξουσιοδοτημένοι σύμβουλοί τους (δικηγόροι, λογιστές, οικονομολόγοι, σύμβουλοι επιχειρήσεων κ.λπ.) μπορούν να προγραμματίζουν ψηφιακά την ημέρα, την ώρα και τον τρόπο της εξυπηρέτησής τους με την ΕΓΔΙΧ.
 
Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη υπηρεσία της ΕΓΔΙΧ που εγκαινιάζεται και ξεκινά την πιλοτική της λειτουργία είναι η πλατφόρμα του Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών του ν. 4738/2020. Η πλατφόρμα παρέχει στον ενδιαφερόμενο πληροφορίες σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες συνιστάται ή απαιτείται να προβεί ο ενδιαφερόμενος ανάλογα με το στάδιο της αίτησής του, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα υποστήριξης για ερωτήματα που αφορούν την αίτησή του. Στο αμέσως επόμενο διάστημα στην πλατφόρμα αναμένεται να ενταχθούν και άλλες υπηρεσίες της ΕΓΔΙΧ.
 
Στην πλατφόρμα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να βρει συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις, καθώς και τον οδηγό χρήσης της πλατφόρμας για την κράτηση ραντεβού. Η διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού είναι ιδιαίτερα απλή:
 
  1. Αρχικά, ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet.

  2. Κατόπιν επιλέγει τον τρόπο εξυπηρέτησης (τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνική επικοινωνία).

  3. Στη συνέχεια, επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, μέσα από τις διαθέσιμες εναλλακτικές.

  4. Τέλος, καταχωρίζει τα απαραίτητα προσωπικά του στοιχεία και ολοκληρώνει την κράτηση.

 
Με την ολοκλήρωση της κράτησης, η υπηρεσία αποστέλλει αυτοματοποιημένο επιβεβαιωτικό μήνυμα στο e-mail του ενδιαφερομένου, στο οποίο εμπεριέχεται και το link μέσω του οποίου θα πραγματοποιηθεί η βιντεοκλήση. Σημειώνεται ότι, εάν ο ενδιαφερόμενος επιθυμεί την παρουσία τρίτου προσώπου στην τηλεδιάσκεψη (δικηγόρου, συμβούλου, λογιστή κ.λπ.), μπορεί να το δηλώσει στα στοιχεία της κράτησης. Με τον τρόπο αυτό, το επιβεβαιωτικό μήνυμα θα σταλεί και στο πρόσωπο αυτό.
 
Εναλλακτικά, το ψηφιακό ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του της ΕΓΔΙΧ, καλώντας στο 213 2125730. Στην περίπτωση αυτή, ο υπάλληλος του φορέα προγραμματίζει το ραντεβού για λογαριασμό του οφειλέτη με τη χρήση των κωδικών του Δημόσιας Διοίκησης.
 
Η υπηρεσία σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και υποστηρίζεται παραγωγικά από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στη διεύθυνση myEGDIX.live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών». Με τον τρόπο αυτό, η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους εντάσσεται στην ομπρέλα των ηλεκτρονικών εφαρμογών του myDeskLive.
 
Υπενθυμίζεται ότι η εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση βρίσκεται ήδη σε παραγωγική λειτουργία σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, η ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ), το Υπουργείο Εξωτερικών, ο e-ΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο, οι Δήμοι και ο Συνήγορος του Πολίτη. Αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, ελαχιστοποιείται ο χρόνος απόκρισης στα ερωτήματα των ενδιαφερόμενων και εξοικονομούνται πόροι τόσο για τον πολίτη όσο και για τους φορείς. Παρέχεται, έτσι, ποιοτικότερη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη διαφάνεια και την εξωστρέφεια των φορέων.
Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.