fbpx
Skip to main content

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Λ/Φ ΓΙΑ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΝΤΟΛΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΚΕΑΟ

 logo με γράμματα χωρίς φόντο

Για άμεση ενημέρωση βρείτε μας:
Facebook: https://www.facebook.com/logistikos.syllogos.athinon
Twitter: https://twitter.com/LSA_Athens

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Λ/Φ ΓΙΑ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΝΤΟΛΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΚΕΑΟ

Συνάδελφοι,

Κατόπιν επικοινωνίας μας με τον Συνήγορο του Πολίτη για ειδοποιητήρια οφειλών με λανθασμένα ποσά που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις χωρίς να έχει επέλθει η ορθή εκκαθάριση από την αρμόδια υπηρεσία, με κίνδυνο:

-Την αδυναμία καταβολής των ποσών

-Την απώλεια ρυθμίσεων

-Την αδυναμία έκδοσης ασφαλιστικής ενημερότητας και προσκόμισή της όπου απαιτείται, με συνέπεια :

  • Την αδυναμία είσπραξης απαιτήσεων τρεχουσών συναλλαγών
  • Την αδυναμία λήψης οποιασδήποτε επιδότησης για εξόφληση υποχρεώσεων

και ό,τι άλλο συνεπάγεται,

ενημερώνουμε ότι ο πελάτης-εντολέας μας θα πρέπει:

1. Nα προβεί σε έγγραφη ενημέρωση για τα παραπάνω και να αιτηθεί την άμεση εκκαθάριση- διόρθωση των ποσών των οφειλών του προς τον e-ΕΦΚΑ και το KΕΑΟ

(π.χ. στην ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΗΤΡΩΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

και στην ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

2. Να υποβάλει την αναφορά του στον Συνήγορο του Πολίτη προσκομίζοντας το αίτημά του προς τις υπηρεσίες e-ΕΦΚΑ & ΚΕΑΟ

Υποβολή αναφοράς εδώ: https://www.synigoros.gr/?i=submission-system.el

Προϋποθέσεις αναφοράς και οδηγίες εδώ: https://www.synigoros.gr/?i=stp.el.submissionrequirements

 

Ενημερώνουμε ότι με αυτόν τον τρόπο, κατοχυρώνει ενδεχόμενη δικαίωσή του σε π.χ. απώλειας ρύθμισης.

 

Υπενθυμίζουμε: Ν. 2690 (ΦΕΚ Α' 45/09-03-1999): Άρθρο 4. Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση

1. α. Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη, ημέρες.

β. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού μπορεί να ορίζεται, κατά περίπτωση, διαφορετική προθεσμία για τη διεκπεραίωση υποθέσεων, εφόσον το επιβάλλουν ειδικοί λόγοι, που αναφέρονται ρητώς σ' αυτήν.

 

Ο Πρόεδρος

Μιχάλης Πόλυγγερ

 

 

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.