Skip to main content

Εξοικονόμηση λειτουργικών δαπανών έως 25% από το νέο πληροφοριακό σύστημα του ΟΑΕΔ

Σε μείωση δαπανών, έλεγχο προμηθειών και καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών προχωρεί η διοίκηση του ΟΑΕΔ μέσω του νέου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος.

Ο διοικητής του οργανισμού Ηλίας Κικίλιας παρουσίασε χθες στους κοινωνικούς εταίρους, παρουσία της γ.γ. 'Αννας Στρατινάκη και της γ.γ.  Ευθυμίας Μπέκου, τα εφαρμοσμένα πληροφοριακά συστήματα και τη μετάβαση του ΟΑΕΔ σε μια νέα εποχή πλήρων αυτοματοποιημένων υπηρεσιών. Στην παρουσίαση παρευρέθησαν ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ΣΕΒ Χάρης Κυριαζής, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Δημήτρης Ασημακόπουλος, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης. Μέσω του συστήματος θα ελέγχονται πλήρως οι λειτουργικές δαπάνες και η ετήσια μείωσή τους αναμένεται να αγγίξει το 15% - 20%, ενώ η μείωση σε στελεχικό δυναμικό αγγίζει το 25% και σε ορισμένες περιοχές το 50%.

Μέσω του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, όλες οι συναλλαγές γίνονται υποχρεωτικά μέσω IBAN, καταργούνται οι επιταγές, ο ΟΑΕΔ ελέγχει ηλεκτρονικά το 80% των προϋποθέσεων επιδότησης μέσω της ηλεκτρονικής διασύνδεσης με το ΙΚΑ (ένσημα) και το υπουργείο Εσωτερικών (άδειες διαμονής αλλοδαπών) και από τις αρχές του επόμενου χρόνου το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 95% με την ενεργοποίηση του συστήματος ΣΕΠΕ - ΟΑΕΔ  (αναγγελίες πρόσληψης, καταγγελίες συμβάσεων κ.λπ.). Το σύστημα αυτό, σε συνδυασμό με το σύστημα οικονομικής διαχείρισης, διαχειρίζεται με απόλυτη ασφάλεια, διαφάνεια και εγκυρότητα περισσότερες από 5 εκατομμύρια συναλλαγές το χρόνο. Ο χρόνος διεκπεραίωσης των διοικητικών πράξεων μειώθηκε από 60 και πλέον, σε 3-5 ημέρες. Ομοίως μειώθηκε ο αριθμός των ζητουμένων δικαιολογητικών από τους πολίτες, καθόσον αντλείται η πλειονότητά τους ηλεκτρονικά.

Ταυτόχρονα οι αιτήσεις για συμμετοχή σε προγράμματα και η μοριοδότηση των υποψηφίων γίνεται με αποκλειστικά ηλεκτρονικό τρόπο, όπως για παράδειγμα οι 160.000 αιτήσεις για το voucher κατάρτισης και οι 75.000 αιτήσεις για τα προγράμματα αυτεπιστασίας, χωρίς την αναγκαιότητα συνωστισμών, ταλαιπωρίας των πολιτών, τεράστιων χρονικών καθυστερήσεων κ.λπ. Με την ενεργοποίηση του νέου Portal από την 1η Σεπτεμβρίου 2012, θα ενεργοποιηθεί άμεσα και η δυνατότητα ηλεκτρονικής παροχής βεβαιώσεων ανεργίας.

Ακόμη το πληροφοριακό σύστημα καλύπτει με τον πλέον πρωτοποριακό και αποτελεσματικό τρόπο τις διαδικασίες ηλεκτρονικών προμηθειών (e-Procurement), διαχείρισης υλικών και οικονομικής διαχείρισης όλων των υπηρεσιών της δομής του ΟΑΕΔ.

Πηγή: Express

Εγγραφείτε στο newsletter του
Λογιστικού Συλλόγου Αθηνών

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.