Skip to main content

Αντέχει στην κρίση το franchise

Ο θεσμός του franchising φαίνεται ότι αντέχει στην κρίση αφού 2 στους 3 ενδιαφερόμενους νέους επιχειρηματίες αναζητούν μέσα από το franchising τη λύση για την επαγγελματική τους επιβίωση.

Η ασφάλεια της επώνυμου σήματος  και το γεγονός ότι κλείνουν κυρίως ανεξάρτητα καταστήματα στην εποχή της κρίσης, δίνει στο franchising προβάδισμα και αποτελεί ασπίδα κατά της ύφεσης.

Σημειώνεται ότι στις 160 επιχειρήσεις που βάζουν λουκέτο, κλείνει μία και μόνο επιχείρηση franchise, σύμφωνα με τα στοιχεία  έρευνας του Παρατηρητηρίου Franchise. Επίσης, 42 νέες αλυσίδες υιοθέτησαν την στρατηγική του franchising το 2011 με 120 περίπου νέα καταστήματα franchise και λιγότερες από 15 αλυσίδες διέκοψαν τις δραστηριότητές τους, είτε επίσημα, είτε ουσιαστικά.

Βέβαια, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και τις εταιρείες και καταστήματα που αναπτύσσονται με τη μέθοδο του franchising αλλά σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς σε πολύ μικρότερο βαθμό.

Στο πλαίσιο αναγνώρισης των πλεονεκτημάτων της δικαιόχρησης και της πρόκρισης και βράβευσης των καλύτερων εταιρειών franchise, τιμήθηκε ο όμιλος Gt Tsangarakis με τη διάκριση Best Marketing Campaign. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν  450 συμμετέχοντες και δόθηκαν 22 διακρίσεις . Best Franchise Leader αναδείχθηκε ο κ. Στέλιος Σταυρίδης , διευθύνων σύμβουλος της Ideales και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ .

Πηγή: Το Βήμα

Εγγραφείτε στο newsletter του
Λογιστικού Συλλόγου Αθηνών

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.