Skip to main content

"Πρέσινγκ" από το call center της εφορίας

Σε… οργασμό εργασίας βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

Το κέντρο που λειτουργεί τα τελευταία τρία χρόνια έχει ανεβάσει στροφές μαζί με τον υπόλοιπο φοροεισπρακτικό μηχανισμό στο πλαίσιο των προσπαθειών της ΓΓΔΕ να φέρει ζεστό χρήμα στα κρατικά ταμεία. Έτσι ενώ οι πολίτες έρχονται αντιμέτωποι με τους νέους φόρους, πιέζονται και επισήμως με την πρακτική των τηλεφωνικών για την διευθέτηση και παλαιότερων φορολογικών υποχρεώσεων που έχουν μείνει ανεκπλήρωτες.

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι εγκατεστημένο στην Καλλιθέα, στο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και οι εργαζόμενοι σε αυτό πληροφορούνται μέσω του taxisnet τυχόν οφειλές ή υποχρεώσεις του φορολογούμενου που δεν εκπληρώνονται.

Στη συνέχεια προχωρούν σε τηλεφωνική κλήση προς τον φορολογούμενος προκειμένου να του υπενθυμίσουν την οφειλή του και τη δυνατότητα να τη ρυθμίσει πριν ξεκινήσουν οι διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης, όπως είναι οι κατασχέσεις. Επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο "υπενθυμίζει" σε επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες ότι δεν υπέβαλαν κάποια φορολογική δήλωση, όπως είναι η περιοδική δήλωση για την απόδοση του ΦΠΑ.

Η ενεργοποίηση και του call center σε συνδυασμό με την μαζική αποστολή ηλεκτρονικών ειδοποιητηρίων σε όσους έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές δείχνουν ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι ιδιαίτερα "θερμοί" για τους φορολογούμενους.

Πηγή: capital.gr

Εγγραφείτε στο newsletter του
Λογιστικού Συλλόγου Αθηνών

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.